Mindy

Mindy är inte stor, en fjortånårig flicka som sjunger på små scener, men vi har ändå fått en liten interjuv med henne:

Hur känns det att se de stora stjärnorna stå där och sjunga och veta att du också har röst men inte får stå där?

Oftast tänker jag inte på att jag kan stå där om jag bara vill, jag brukar inte ha något emot att dom är större stjärnor än mig och få stå där och vara kända. Men ibland kan det vara tråkigt att veta att man är mindre än dom trots sin röst.

Varför börjar du inte uppträda på större scener?

Jag vet inte, jag har väll inte någon agent. Och sedan kan det vara skönt också att inte hamna i tidningar om du råkar ta på dig fel kläder eller något sådant.

Vad är det bra med att folk inte vet vem du är?

Man syns inte överallt, man kan bete sig som en vanlig människa utan att det ska stå i tidningarna om du har gjort något fel.


Är det här det du alltid drömmt om?

Jag har alltid drömmt om att bli en stor stjärna, men jag är nöjd med hur jag har det nu också.

Om någon känd artist skulle komma fram och fråga om du vill spela som förband på deras konser, vad skulle du säga då?

Såklart vill jag det!

Vem är din förebild?

Min förebild är nog mamma och pappa, det är ju trots allt dom som gjort mig till den jag är!

Vem är din idol?

Lady Gaga! Och kanske Kate Perry! Men det är nog för att dom är så coola!

Tack för interjuven!

Ingen orsak, det var bara kul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0