"Kelly"

Vi har fått en liten interjuv med stans modepolis "Kelly" som vi kallar henne. Vi har bla pratat om vad som är inne enligt henne, ute, varför hon skriver ner alla klädstilar hon ser på sin mode blogg. Och massor av annat.

Hej Kelly, dom flästa i stan blir ju ständigt irriterad för att du dömmer deras kläder. Hur reagerar du på det?

Oftast brukar jag inte bry mig, jag är nöjd med det jag gör och det är ju huvudsaken! Men om ens vänner ställer sig emot en kan det bli jobbigt.

Vårens ute och inne, vad är det?

Om man ska vara inne ska man ha färglatt, midjebälte och stora urrigningar. Och just nu är väll nästan ingenting ute? Men undvik gärna polotröjor och "vanliga" jeans! Om du ska ha jeans ska dom vara trasiga, taighta eller säckiga, inte dom där vanliga och fula!

Varför skriver du ner allt du ser på bloggen?

Bloggen är en viktig sak för mig, jag vill dela med mig av modet med världen. Vissa kanske blir glada när dom får höra att dom klär sig bra, och dom stackars exempel som jag dissar får jag väll försöka ignorera?

Hur känar du på bloggandet?

Ingenting! Jag gör det bara för skojs skull.

Vad jobbar du med annars?

Kläd affärer!

Du gjorde slut med din kille pga hans klädstil, ångrar du det?

Absolut inte! Han klädde sig för hemskt, och nu har jag hittat en riktig gentleman!

Tack för interjuven!

Det var så lite så, men nu måste jag skynda iväg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0