Windy

Windy som hon kallar sig kanske ni har hört sjunga på olika cafeér, inte? Nä, det beror nog på att hon började igår! Men trots detta har hon hunnit vara med om en stor skandal.

Igår när hon skulle tacka publiken så ramlade hennes tröja av, hon bugade djupt och tröjan for över huvudet.

- Jag hade köpt en ny tröja, storleken för stor. Men jag tänkte äsch, vad spelar det för roll? Men när jag plötsligt stod där så rammlade tröjan över huvudet på mig.

Sa hon efter konserten när vi stod klara där för att få en liten kommentar om hur det var.
Vi vittnade också när hennes kille kom fram och gjorde slut pga detta! Man kan ju undra hur man kan vara så självisk!

Kommentarer
Postat av: tralalalalalaaaaa

Hej! Tycker eran blogg är bra om man är sugen på lite skvaller, undrar när ni bloggar igen? Det var ett tag sedan sist och jag känner mig väldigt sugen på lite svaller just nu, har ni lagt ner bloggen?? Kram & hejs!

2010-05-03 @ 17:44:06
Postat av: En av bloggarna ;)

Hej hej! Nej vi har inte lagt ner bloggen men vi har inte så mkt tid att blogga ... ska försöka börja igen ;) Kramar <33

2010-05-08 @ 12:01:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0