Gustav - otrogen

Vi hittade inte mkt mer skvaller för idag. Men när jag satt och pratade med några kompisar för några dagar sedan hörde jag ett litet skvaller om stadens diva Ida.

Hennes "drömm kille" som hon uttryckt det hade visst inte varit den perfekta. En dag när hon kom hem till honom för att hälsa på - Hon är alltid välkommen säger hon, så hon skiter i att ringa - så satt han tydligen i soffan och hånglade med hennes bästa väninna. Ida hade visst blivit jätte sur och hällt vattnet från blomvasen över dom. Nu pratar inte väninnan med hennes vän längre och även Peter (killen) håller sig undan. Några dagar senare när väninnan kom hem från stan stod tydligen Ida och Gustav (väninnans kille) och pussades villt vid dörren. Då uttryckte Ida sig såhär:
- Jag tänkte komma och säga förlåt, men då stod den här snyggingen här och väntade. Jag kunde inte låta bli! Men, nu kanske du får känna hur det känns.
Sedan hade hon visst gått iväg med killen hack i häl.
Nu undrar vi bara hur det här kommer att lösa sig? Sånt här händer väll bara på film?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0